Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
budak purple
entryaboutStuff




hay ,
Tuesday, 29 May 2012 | 0 comment(s)
assalamualaikum , *tak jawab dosa , jwab sayang saya*
hari ini nak cerita pasal budak ni . budak mana  ? ala ~ budak yang comel tu lah . tak kenal sudah .
name die Tengku Syarull Affandiey*eman nme pnggilan , pelikkan ? xdop kne mengene * . compem tak kenal . --'
saya sayang die lah :'( sayang sangat-2 . kiteorang tak Boleh contact seminggu . mane ade rezak kan ?
eman , balik lah cepat yaya rindu eman ni . eman , dengar lah . rindu gile dekat eman .
eman balik rumah mama kan ? oke , jage mak mertua yaya baik baik *PERASAAN*
yaya kene kuat demi eman kan ? yeahh , kuat :')
yaya nak kite macam dulu , lagi mesra . asyik gaduh je dulu . bile kite merajuk , awak pujuk . sampai awak
samasama merajuk dengan kita . sweet gile mase tuh . nak mcam mse tu lar . hm ,
bile ade je orang ketige , semua tu hilang dalam sekelip mata . biy ,
dengar apa kite nak bagi tahu . kite syang biy . kita takkan tinggal biy . promise .

TSA hope you read this.
bye :*





. Newer Post