Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
budak purple
entryaboutStuff




yes !
Friday 29 June 2012 | 0 comment(s)
Viva la España , !!!
yeayyyyy , happy gila sebab Spain dapat masuk final . well done . for Portugal , it's ok . maybe next time your luck ;) sumpah sedih gila tengok muke CR . ohmaii , be chill ye sayang . tahu tak yang Spain menang disebabkan penalti . kekadang terfikir jugak , kalau setakat penalti tak hebat pon . tapi yang penting Spain dah berjaya . Spain akan lawan Itali . WOW o.O sengit juga kan . Itali dia punya pemain tak kurang hebatnya . tapi takpa , go Spain go ! aku akan berjaga nak tengok Itali VS Spain . rela kan matakuu buka untuk melihat pasukan kesayangaku bermain dan sekali menjadi juara . aminn :)


kita masuk cerita lain pulak :-
ok , seminggu ni penat dengan sukan je kat sekolah . tahu tak penat . kena berdiri tengah panas . rumah sukan aku warna purple . asal ? kau tak caye eak ? tak percaya sudah , hak kau kan . tapi kepenatan aku tidak dapat hasil . KADET POLIS berjaya dalam pembarisan antara badan beruniform . weeee ~ bangga jadi kadet polis wes . hiasan rumah paling cantik dimenangi oleh rumah HIJAU (jEBAT) . punggutan mata paling tinggi dimenangi oleh rumah OREN (Lekiu) . rumah PURPLE (Nadim)  setakat nom due . jadilah kan dari tak de . hahaha :p


hehee , gambar last tu sakai .

sekarang tengah bertungkus lumus meyiapkan kerja kursus . tu lah kan , cikgu bagi masa punyalah panjang . aku buat tak tahu . aku apa lagi , last-last minit just copy . hahaha , rindu mu arul eyh -,- done ;)




Older Post . Newer Post