Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
budak purple
entryaboutStuff




single , i'm back ;0
Saturday 7 July 2012 | 0 comment(s)
hai , nak post jugak walau macam mana pun . single ? katakan YA kepada single . me LIMITED EDITION right ? em , i'm feel so bad today . so so so bad :( say hell-o to single world . macam mana saya nak teruskan hari-hari saya tanpa awak ? macam mana awak ? em ,yeahh . saya kena kuatkan . ada kawan yang boleh bantu saya kuatkan semangat . go Aliya , go go ! sebelum saya jumpa awak saya boleh hidup , lepas break ni pon samelah kan . bezanya , dah takda text awak yang wish good night dekat saya malam-malam tu . malam ni takda karangan yang panjang-panjang . tak larat plus takde mood . dengan sape saya break ? masih tertanya-tanya ? tak perlu tahu kot . yang perlu tahu status saya je ;)




Older Post . Newer Post